İzmir Paylaşımlı Ofis

Gelişen dünya ile birlikte her geçen gün artmakta olan ve çeşitlenen iş olanakları bazı ihtiyaçların ortaya çıkmasına da neden olmuştur. Daha doğru bir tabir gerekirse insanların yapmış oldukları çalışmalarının daha kaliteli bir seviyeye ulaşması için gelişen dünya düzenine ayak uydurmaları gerekmektedir. Bu ayak uydurma yarışında karşılaşılan bazı sorunlara karşı çözümlerde yine insanlar tarafından çözümlenmesi gerekiyor. Ofis açmak her ne kadar kolay bir iş gibi gözükse de aslında çok maliyetli ve zahmetli bir şey olarak karşımıza çıkıyor. Günümüz toplumunda yaşanan en büyük sıkıntılardan bir tanesi güzel bir yerde güzel bir ofis açabilmek için uygun bir yer bulmaktır. Bu yerler ya oldukça pahalı ya da işimizi aksatacak bir noktada bulunmasıdır. İzmir paylaşımlı ofis tam bu noktada karşımıza çıkmakta ve tüm ihtiyacımız olanları bizlere sunmaktadır. Sıfırdan bir ofis açma dersinden ve bu derdin getireceği maliyetlerinden bizi kurtarmakla kalmıyor aynı zamanda ihtiyacımız olan tüm gereksinimleri bizlere sunuyor.

İzmir’in en prestijli yerinde, Folkart Towers’ta hizmet vermekte ve bizlerin kiralayacağı ofislerinde adresinin kalitesini arttırmaktadır. Ekonomik fiyatları ve çalışma prensiplerinin profesyonellikleriyle müşteri memnuniyetini kazanmış ve güvenilirliğini kanıtlamışlardır. İzmir paylaşımlı ofis, sizlerin sıfırdan bir ofis kurarken harcamanız gereken, emlak, elektrik, su, doğalgaz, telefon ve internet gibi faturalardan kurtarır ve size, sizin gibi ofis kiralayanlarla ortak alanda bir ofis kullanımını sunar. İzmir paylaşımlı ofisin avantajları arasında kurtulmuş olduğunuz maliyetli ve zahmetli sıkıntıların yanında ayrıca temizlik gibi işlerin yapılması için ekstra bir iş gücüne gerek duymaz ve sekreter, ofis boy gibi elemanlara da ihtiyaç duymazsınız. Kiralayıcı firma sizlere bunları temin eder ve sizin sadece işlerinizle ilgilenmenize ortam sağlar.

İzmir paylaşımlı ofisin diğer avantajlı yanlarından bir diğeri ise ortak mutfak kullanımın sağlanmış olması ve diğer kiracılarla kullanımız için ayrılmış toplantı salonlarının bulunmasıdır. Böylelikle toplantılarınız rahatlıkla yapabilir ve mutfak ihtiyaçlarınızı da böylelikle rahat bir şekilde karşılayabilirsiniz. Tüm sıkıntılardan kurtulma ve birçok avantajdan yararlanmanın bedeli ise oldukça düşük bir ücretle sahip olunabilmekte ve ekonomik olarak rahatlık sağlamaktadır.

This entry was posted in Uncategorised. Bookmark the permalink.